Uncategorized

Hoorzitting over geheime informatie declaraties Gelders provinciebestuur

GS Gelderland 2007-2011

Het college van Gedeputeerde Staten van Gelderland in de periode 2007- 2011 

Vandaag kon ik in het provinciehuis mijn zegje doen over het feit dat het provinciebestuur mij informatie weigert over haar declaraties in 2008. De afgelopen jaren is er heel wat misgegaan. De bestuurders declareerden te veel, en weigerden sommige te veel aan hen uitbetaalde vergoedingen terug te betalen. 

Er was een zitting van de provinciale Commissie bezwaarschriften en klachten. Zij adviseert het provinciebestuur over het besluit dat ze gaat nemen op mijn bezwaarschrift.

Komt de informatie niet vrij dan ga ik natuurlijk door naar de rechtbank!!!

Download via de link hieronder de tekst van mijn pleitnota, zoals ik die vandaag heb voorgelezen.

Download Definitieve pleitnota bezwaarschrift declaraties

 

Standaard

Geef een reactie

