Uncategorized

Jan Markink in beeld als gedeputeerde

Jan Markink 

Foto: Jelle Boesveld- De Stentor

BORCULO – Wethouder Jan Markink (VVD) van Berkelland wordt hoogstwaarschijnlijk gedeputeerde in het nieuwe college van Gedeputeerde Staten van de provincie Gelderland.

De VVD'er uit Borculo bevestigt de geruchten in de wandelgangen dat hij nadrukkelijk in beeld is als kandidaat voor een post in het college van GS van Gelderland. "Ik ben inderdaad benaderd, dat ga ik niet ontkennen. En ik heb van te voren ook gezegd dat als ze me zouden benaderen ik er serieus over na ga denken", reageert Markink.

Lees het hele artikel op de website van Twentsche Courant Tubantia

Standaard

Geef een reactie

