Uncategorized

Gemeente Nijmegen roept ambtenaar ter verantwoording over gedrag tijdens hoorzitting

Op 14 september vondt op het Nijmeegse gemeentehuis een hoorzitting plaats over de bouwvergunning van de parkeergarage op de Van Schaeck Mathonsingel.

Ik mocht toen namens een aantal bewoners het woord voeren. Maar ik werd op een onbehoorlijke manier behandeld door de voorzitter van de hoorcommissie. Hij verweet mij dat ik politieke propaganda bedreef, en dat ik onzin vertelde.

Na een schriftelijke klacht hierover van xc3xa9xc3xa9n van de bewoners die ik vertegenwoordigde is de voorzitter op het matje geroepen door ziijn leidinggevende. Lees de brief hieronder maar. 

Ambtenaar berispt Lees ook:

Belangrijke week op komst voor strijd tegen bomenkap Van Schaeck Mathonsingel

Standaard

Geef een reactie

