Uncategorized

Weisglas roept VVD- ers op tot actie tegen kabinet met steun van PVV

Nu_nl

DEN HAAG – Oud-Tweede Kamervoorzitter en VVD-prominent Frans Weisglas roept tegenstanders in zijn partij van samenwerking met de PVV op om op te staan en hun kritiek aan partijleider Mark Rutte en het partijbestuur te laten horen.

Van Weisglas is al langer bekend dat hij niets ziet in samenwerking met de PVV, ook niet als die partij van Geert Wilders alleen gedoogsteun geeft aan een minderheidskabinet van VVD en CDA.

Klik hier om het hele artikel te lezen

Standaard

2 gedachtes over “Weisglas roept VVD- ers op tot actie tegen kabinet met steun van PVV

  1. R. van Bergen zegt:

    Tja Weisglas was heel duidelijk, fatsoenlijke mensen zouden niet met de PVV willen samen werken op welke wijze dan ook. Hij vond de stap van Klink dan ook volkomen begrijpelijk.

    In het algemeen “label” ik VVD ‘ers als egocentrische opportunisten ( mooie woorden voor asociale deugnieten), en heb ik een paar daarbij altijd het voordeel van de twijfel gegeven, dus gelabeld als op zich fatsoenlijke mensen, bijvoorbeeld wijlen Dijkstal en Winsemius en nu denk ik dat ik Weisglas daar ook maar aan toe voeg.

    Roelf

  2. R. van Bergen zegt:

    Tja Weisglas was heel duidelijk, fatsoenlijke mensen zouden niet met de PVV willen samen werken op welke wijze dan ook. Hij vond de stap van Klink dan ook volkomen begrijpelijk.

    In het algemeen “label” ik VVD ‘ers als egocentrische opportunisten ( mooie woorden voor asociale deugnieten), en heb ik een paar daarbij altijd het voordeel van de twijfel gegeven, dus gelabeld als op zich fatsoenlijke mensen, bijvoorbeeld wijlen Dijkstal en Winsemius en nu denk ik dat ik Weisglas daar ook maar aan toe voeg.

    Roelf

Geef een reactie

