Uncategorized

' Balkenende knijpt vrouwen in hun billen'

Bn_de_stem_logo

DEN HAAG – Premier Jan Peter Balkenende wordt in het gratis dagblad De Pers beschuldigd van ‘billenknijperij’. Columnist Peter Middendorp voert in zijn stukje van gisteren een anonieme vrouw op die zegt dat Balkenende zijn hand op haar billen heeft gelegd.

De columnist, die werkt als politiek verslaggever in Den Haag, meldt dat hij dat zelf ook een keer heeft gezien ‘op een feestje’.

Als motivatie voor zijn stukje geeft Middendorp dat Balkenende ‘het een zegt en het ander doet. Dat is ergerlijk’. "Ik ben niet zo’n moralist. Maar Balkenende wel: hij vertelt andere mensen hoe ze moeten leven en hij knijpt zelf de katjes in het donker. Als bronnen heb ik mijn eigen ogen en die vrouw die ik vertrouw. Zij heeft ook met andere vrouwen gesproken die het is overkomen." Of de minister-president stappen onderneemt tegen de columnist, is niet bekend. Zijn woordvoerder laat weten dat Balkenende voortdurend overlegt over de kredietcrisis. "Ik heb hem nog niet gesproken over de column."

Balkenende

Balkenende billenknijper?

Standaard

Geef een reactie

