Uncategorized

In de prijzen

Afgelopen vrijdagavond was het de slotavond van het schaakseizoen bij mijn schaakclub, Het Kasteel. De avond dat ook de prijzen worden verdeeld.

Slotavond1

Wim Hermens en ik mogen een prijsje uitzoeken. Van de laatste serie van "schaakproblemen van de week" hebben we er behoorlijk wat opgelost.

Slotavond2

Ik mocht ook een prijsje uitzoeken als dank voor mijn teamleiderschap van het Drie Provincixc3xabnteam. Gelukkig stond er ook nog alcoholvrij bier.

Slotavond3

De spelers van de Finalegroep C van dit jaar. Behalve ikzelf waren dat ( van links naar rechts) Remco Menger, Louis van Sonderen en Ben van Cuijk.

Slotavond4

En de beker was voor mij……

Standaard

Geef een reactie

